Pretoria, Sudafrica, da u 31 d'aostu à u 1 di settembre di u 2024. A squadra MOSMO hà fattu u so debuttu à u Vapecon Sudafricanu, presentendu una larga gamma di prudutti di vape premium dispunibili. Da i disinni classici à e scoperte innovative, a gamma completa hà messu in risaltu u fascino è a versatilità di l'offerte di a marca.


Punti culminanti di l'Expo: I prudutti MOSMO attiranu e folle
U più attraente era u nostru pruduttu stella—MOSMO STICK, una replica 1:1 di a sigaretta tradiziunale sia in aspettu sia in dimensione. Da i dettagli di l'imballu à l'esperienza di l'utente, hè statu fattu ogni sforzu per riproduce a sensazione di una vera sigaretta. U so sapore unicu di tabacco hà ricevutu elogi generalizzati da parechji chì l'anu pruvata, cù parechji chì anu rimarcatu chì hà riportatu a sensazione familiare di fumà. U successu di STICK ùn hà micca solu guadagnatu l'amore di i cunsumatori, ma hà ancu attrattu l'attenzione è e dumande di parechji grossisti lucali in Sudafrica.
Inoltre, avemu cumminatu in modu creativo u STORM X MAX 15000 cù un narghilè, mettendu in mostra audacemente un cuncettu unicu di shisha. Stu set innovativu hà catturatu l'attenzione di u publicu, cù parechji chì si sò fermati per sperimentà a sensazione di freschezza è rinfrescante senza precedenti chì hà furnitu.
Mercatu di Vape Sudafricanu: Preferenze Locali è Insights di i Consumatori
Durante l'esposizione, avemu avutu discussioni approfondite cù appassionati di sigarette elettroniche, grossisti è pari di l'industria in tuttu u Sudafrica. Ancu s'è u mercatu di e sigarette elettroniche in Sudafrica hè relativamente novu, a so crescita hè stata rimarchevolmente rapida. I cunsumatori quì mostranu un altu livellu d'accettazione per e sigarette elettroniche dispunibili, dendu valore micca solu à a qualità è à u sapore di u produttu, ma ancu à l'innuvazione è à a persunalizazione. Attraversu queste interazzione, pudemu apprezzà prufundamente a vitalità è u putenziale di u mercatu sudafricanu.
Inoltre, i cunsumatori sudafricani tendenu à preferisce sapori di sigarette elettroniche più dolci, chì ponu esse influenzati da l'abitudini dietetiche lucali. Inoltre, per via di l'esistenza di tasse nantu à i liquidi elettronichi, ci hè ancu una dumanda specifica di capacità di liquidi elettronichi in u mercatu.

E sigarette elettroniche più vendute in Sudafrica: Nasty VS Airscream
DX8.5KI bruttu
Big puffs Vape pupulare in SA
Specifiche:
• Ricaricabile 500mAh
• USB Tipu C
• Circa 8500 tiri
• Indicatore di liquidu è di batteria
• 50 mg / 5% Nicotina di sale


Airscream AirsPops UNA UTILIZZAZIONE 3ml
Vape dispunibule HOT cù una cupertura di u mercatu cumpleta
Specifiche:
• Circa 800 tiri
• Capacità di a batteria: 550 mAh
• Forza: 5% Sali di Nicu
• Liquidu: 3 ml
A nostra participazione riescita à l'esposizione sudafricana Vapecon hà approfondutu a nostra cunniscenza di u mercatu lucale di e-cigarette è di i so bisogni, stabilendu una basa solida per a futura espansione di u mercatu. Semu fiduciosi chì, in un futuru vicinu, a marca MOSMO continuerà à sustene i principii di l'innuvazione, di a qualità è di u serviziu, furnendu à l'appassionati di e-cigarette sudafricane esperienze di prudutti ancu megliu, più sicure è più sane.
Data di publicazione: 10 settembre 2024