ATTENZIONE: Stu pruduttu cuntene nicotina. A nicotina hè una sustanza chimica chì crea dipendenza.

banner_di_pagina

Regolamenti di svapo australiani di u 2024: Chì sapete?

Regolamenti di svapo australiani di u 2024: Chì sapete?

U guvernu australianu hè à a testa di una prufonda trasfurmazione di u mercatu di e sigarette elettroniche, cù l'obiettivu di affruntà i risichi per a salute assuciati à u vaping per mezu di una seria d'aghjustamenti regulatori. À u listessu tempu, assicura chì i pazienti possinu accede à e sigarette elettroniche terapeutiche necessarie per smette di fumà è a gestione di a nicotina. Paragunabile à e regulazioni più strette di u Regnu Unitu nantu à u vaping, questu approcciu regulatoriu di punta mundiale merita certamente attenzione.

Regolamenti di Vaping di l'Australia di u 2024

Aghjurnamenti di u 2024 à i Regolamenti di e-cigarette australiane

Fase 1: Restrizioni à l'importazione è regulamenti iniziali

Pruibizione di Vape Disposable:
À partesi da u 1 di ghjennaghju di u 2024, l'impurtazione di sigarette elettroniche dispunibili hè stata pruibita, cumpresi i piani d'impurtazione persunali, cù eccezioni assai limitate per scopi cum'è a ricerca scientifica o i prucessi clinichi.

Restrizioni à l'importazione di sigarette elettroniche non terapeutiche:
À partesi da u 1 di marzu di u 2024, l'impurtazione di tutti i prudutti di vape non terapeutichi (indipendentemente da u cuntenutu di nicotina) serà pruibita. L'impurtadori devenu ottene una licenza emessa da l'Uffiziu di u Cuntrollu di e Droghe (ODC) è ottene u sdoganamentu per impurtà sigarette elettroniche terapeutiche. Inoltre, a notificazione pre-cummercializazione deve esse furnita à l'Amministrazione di i Beni Terapeutici (TGA). Ancu u schema d'impurtazione persunale hè statu chjosu.

Fase 2: Rafforzamentu di a Regulazione è Rimodellamentu di u Mercatu

Restrizioni di i canali di vendita:
À partesi da u 1 di lugliu di u 2024, quandu a mudificazione di i prudutti terapeutici è altre legislazioni (riforma di e-cigarette) entrerà in vigore, l'acquistu di sigarette elettroniche cù nicotina o senza nicotina richiederà una ricetta da un duttore o da un infermieru registratu. Tuttavia, à partesi da u 1 d'ottobre, l'adulti di 18 anni è più puderanu cumprà direttamente sigarette elettroniche terapeutiche cù una cuncentrazione di nicotina micca superiore à 20 mg/ml in farmacie (i minori averanu sempre bisognu di una ricetta).

diagramma di flussu di a riforma di u vape

Restrizioni di sapori è publicità:
I sapori terapeutichi di e sigarette elettroniche saranu limitati à a menta, u mentolu è u tabaccu. Inoltre, tutte e forme di publicità, prumuzione è sponsorizazione per e sigarette elettroniche saranu cumpletamente pruibite in tutte e piattaforme mediatiche, cumpresi i social media, per riduce u so appellu per i ghjovani.

Impattu nantu à l'attività di e sigarette elettroniche

Penalità severe per e vendite illegali:
À partesi da u 1 di lugliu, a fabricazione, a furnitura è u pussessu cummerciale illegali di sigarette elettroniche non terapeutiche è usa e getta seranu cunsiderate una violazione di a lege. I rivenditori chì sò stati pigliati à vende illegalmente sigarette elettroniche puderanu esse cundannati à multe finu à 2,2 milioni di dollari è à incarcerazione finu à sette anni. Tuttavia, l'individui in pussessu di un picculu numeru di sigarette elettroniche (micca più di nove) per usu persunale ùn saranu micca accusati di reati.

Farmacie cum'è unicu canale di vendita legale:
E farmacie diventeranu l'unicu puntu di vendita legale per e sigarette elettroniche, è i prudutti devenu esse venduti in imballaggi medichi standard per assicurà a conformità cù i limiti di concentrazione di nicotina è e restrizioni di sapore.

À chì s'assumiglianu i futuri prudutti di Vape?

I prudutti di sigarette elettroniche venduti in farmacie ùn saranu più permessi d'esse esposti in modu attraente.Invece, seranu imballati in imballaggi medichi simplici è standardizati per riduce l'impattu visuale è a tentazione per i cunsumatori.

Inoltre, sti prudutti saranu strettamente regulati per assicurà chì e concentrazioni di nicotina ùn superinu micca i 20 mg/ml. In termini di sapori, e sigarette elettroniche in u futuru mercatu australianu saranu dispunibili solu in trè opzioni: menta, mentolu è tabaccu.

 

Pudete purtà sigarette elettroniche usa e getta in Australia?

A menu chì ùn avete una ricetta, ùn avete micca u dirittu di purtà legalmente sigarette elettroniche dispunibili in Australia, ancu s'elle sò senza nicotina. Tuttavia, secondu e regule di esenzione di viaghju di l'Australia, sè avete una ricetta valida, avete u dirittu di purtà i seguenti per persona:

——Finu à 2 sigarette elettroniche (cumpresi i dispositivi dispunibili)

——20 accessori per sigarette elettroniche (cumprese cartucce, capsule o pod)

——200 ml di e-liquidu

—— I sapori di e-liquidu permessi sò limitati à a menta, u mentolu o u tabaccu.

Preoccupazioni nantu à u crescente mercatu neru

Ci sò preoccupazioni chì e nuove lege puderanu dà nascita à un mercatu neru per e sigarette elettroniche, simile à u mercatu neru per e sigarette in Australia, induve l'imposte nantu à u tabaccu sò trà e più alte di u mondu.

Un pacchettu di 20 sigarette costa circa 35 AUD (23 USD) - significativamente più caru chè in i Stati Uniti è in u Regnu Unitu. Si prevede chì l'imposte nantu à u tabaccu aumenteranu di un altru 5% in settembre, aumentendu ulteriormente i costi.
Malgradu l'aumentu di i prezzi di e sigarette, ci sò preoccupazioni chì i ghjovani utilizatori di sigarette elettroniche chì sò esclusi da u mercatu possinu rivolgesi à e sigarette per suddisfà i so brami di nicotina.


Data di publicazione: 18 settembre 2024