ATTENZIONE: Stu pruduttu cuntene nicotina. A nicotina hè una chimica addictive..

page_banner

Regolamenti di Vaping 2024 d'Australia: Cosa Sapete

Regolamenti di Vaping 2024 d'Australia: Cosa Sapete

U guvernu australianu conduce una trasfurmazione prufonda di u mercatu di e-cigarette, cù u scopu di affruntà i risichi per a salute assuciati à u vaping per mezu di una seria di aghjustamenti regulatori. À u listessu tempu, assicura chì i pazienti ponu accede à e-cigarettes terapeutiche necessarie per a cessazione di fumà è a gestione di a nicotina. Cumparabile à i più stretti regulamenti di vape di u Regnu Unitu, stu approcciu regulatori di u mondu hè certamente degne d'attenzione.

2024 Regolamenti di Vaping di l'Australia

Aggiornamenti 2024 à i Regolamenti di l'Australia E-cigarette

Stage 1: Restrizioni d'Importazione è Regulamenti Iniziali

Prohibizione di Vape Dispunibile:
A partesi da u 1 di ghjennaghju di u 2024, i vapori dispunibuli sò stati pruibiti da l'impurtazione, cumpresi i piani d'importazione persunale, cù eccezzioni assai limitate per scopi cum'è a ricerca scientifica o prucessi clinichi.

Restrizioni d'importazione nantu à e-cigarettes Non Terapeutiche:
A partire da u 1 di marzu di u 2024, l'impurtazione di tutti i prudutti di vape non terapeutichi (indipendentemente da u cuntenutu di nicotina) serà pruibita. L'impurtatori anu da ottene una licenza emessa da l'Uffiziu di u Controlu di Drug (ODC) è uttene u sdoganamentu per impurtà e-cigarettes terapeutiche. Inoltre, a notificazione prima di u mercatu deve esse furnita à l'Amministrazione di i Beni Terapeutici (TGA). Ancu u schema d'importazione persunale hè statu chjusu.

Stage 2: rinfurzà a regulazione è a riformulazione di u mercatu

Restrizioni di u Canale di Vendita:
A partire da u 1 di lugliu di u 2024, quandu l'Emendamentu di i Beni Terapeutici è di l'Altra Legislazione (Riforma di e-cigarette) entra in vigore, l'acquistu di nicotina o e-cigarettes senza nicotina richiederà una prescrizione da un duttore o una infermiera registrata. Tuttavia, da u 1 d'ottobre, l'adulti di 18 anni è più puderanu cumprà direttamente e-cigarettes terapeutiche cù una concentrazione di nicotina di micca più di 20 mg / ml in farmacie (i minori anu sempre bisognu di una prescription).

vape_reform_flowchart

Restrizioni di gustu è publicità:
I sapori di vape terapeutichi seranu limitati à menta, mentolu è tabacco. Inoltre, tutte e forme di publicità, prumuzione è sponsorizazione per e-cigarettes seranu interamente pruibiti in tutte e plataforme di media, cumprese e social media, per riduce u so appellu à i ghjovani.

Impattu nantu à l'affari di e-cigarette

Penali severi per vendite illegali:
A partire da u 1 di lugliu, a fabricazione illegale, l'approvvigionamentu è u pussessu cummerciale di cigarettes elettroniche non terapeutiche è dispunibuli seranu cunsiderate una violazione di a lege. I rivenditori catturati chì vendenu illegale e-cigarettes puderanu affruntà ammende finu à $ 2,2 milioni è prigiò finu à sette anni. Tuttavia, l'individui in pussessu di un picculu numeru di e-cigarettes (micca più di nove) per l'usu persunale ùn affruntà micca accusazioni criminali.

Farmacie cum'è l'unicu Canale di Vendita Legale:
Farmacie diventeranu l'unicu puntu di vendita legale per e-cigarettes, è i prudutti devenu esse venduti in imballaggi medichi standard per assicurà u rispettu di i limiti di cuncentrazione di nicotina è e restrizioni di sapori.

Cume seranu i futuri prudutti Vape?

I prudutti di e-cigarette venduti in farmacie ùn saranu più permessi di esse mostrati in una manera attrattiva.Invece, seranu imballati in imballaggi medichi simplici è standardizati per riduce l'impattu visuale è a tentazione per i cunsumatori.

Inoltre, questi prudutti seranu strettamente regulati per assicurà chì a concentrazione di nicotina ùn supere micca 20 mg / ml. In quantu à i sapori, e-cigarettes in u futuru mercatu australianu seranu solu dispunibili in trè opzioni: menta, mentolu è tabacco.

 

Pudete purtà e sigarette elettroniche dispunibuli in Australia?

A menu chì ùn avete una prescription, ùn hè micca permessu di purtà legalmente e-cigarettes dispunibuli in Australia, ancu s'ellu sò senza nicotina. Tuttavia, sottu à e regule di esenzione di viaghju di l'Australia, se avete una prescrizione valida, vi sò permessi di portà i seguenti per persona:

——Finu à 2 e-cigarettes (cumpresi i dispositi dispunibuli)

——20 accessori per e-cigarette (cumprese cartucce, capsule o cialde)

——200 ml di e-liquid

--I sapori di e-liquid permessi sò limitati à menta, mentolu o tabacco.

Preoccupazioni nantu à u Mercatu Neru in crescita

Ci hè una preoccupazione chì e novi liggi puderanu dà nascita à un mercatu neru per e-cigarettes, simili à u mercatu neru di sigarette in Australia, induve i tassi di tabacco sò trà i più alti in u mondu.

Un pacchettu di 20 sigarette costa circa 35 AUD (23 USD) - significativamente più caru chè in i Stati Uniti è u Regnu Unitu. Hè previstu chì i tassi di u tabacco aumenteranu da un altru 5% in settembre, aumentendu ancu i costi.
Malgradu l'aumentu di i prezzi di i cigarette, ci sò preoccupati chì i ghjovani utilizatori di e-cigarette chì sò esclusi da u mercatu puderanu turnà à i cigarettes per suddisfà i so brami di nicotina.


Tempu di post: 18-Sep-2024